Bordură Zid peste Țiglă

Bordură de zid peste țiglă, montată pentru etanșarea îmbinării dintre acoperiș și zid. Oferă protecție împotriva infiltrațiilor și un finisaj estetic.

Configurează proiectul tău
Informații despre livrare:
  • Costul transportului este calculat la 3 lei/km (TVA inclus), tur-retur
  • Timpul de livrare este între 2–14 zile lucrătoare
  • Verificarea vizuală la primire este esențială pentru garanție

De ce să alegi OlimImpex?

Certificare ISO 9001 – standarde de calitate recunoscute internațional

Echipamente moderne de prelucrare – inclusiv debitare cu jet de apă

Livrări rapide – 5 depozite în județe-cheie din nord-vestul țării

Consultanță tehnică și suport – echipă dedicată pentru proiecte și colaborări

Proiecte în domeniul energiei verzi – eficiență energetică și sustenabilitate

Bordura de zid peste țiglă este un accesoriu de acoperiș montat în zona de contact dintre un zid vertical și acoperiș, deasupra învelitorii. Rolul său este de a acoperi și proteja această îmbinare, prevenind infiltrarea apei în zona de contact și dirijând scurgerea acesteia spre exterior. Fabricată din tablă zincată sau prevopsită, bordura se integrează estetic în ansamblul acoperișului și este compatibilă cu diverse tipuri de țiglă metalică. Este o soluție eficientă pentru etanșare și durabilitate, mai ales în zonele expuse la intemperii.

ORADEA
Str. Ogorului nr.42, jud. Bihor
Tel/Fax: 0259 412 080
E-mail:  office@olimpimpex.ro
           vanzari@olimpimpex.ro 
ORADEA
Str. Seleuşului nr.79, jud. Bihor
Tel: 0259 220 231
E-mail: seleusului@olimpimpex.ro
BAIA MARE
loc. SATU NOU DE JOS Str. Republicii nr.5B
jud. Maramureș
Tel/Fax: 0362 802 877
Vânzări: 0799 608 200; 0726 366 919 (Orar 08:00-17:00)
E-mail: baiamare@olimpimpex.ro
vanzari.baiamare@olimpimpex.ro
agent.baiamare@olimpimpex.ro
TIMIȘOARA
loc. GHIRODA, Calea Lugojului nr.107
Complex Industrial CTPark Timișoara1
clădirea T/1, unitatea A1, jud. Timiș
Tel/Fax: 0356 177 767
Vânzări: 0726 366 108; 0726 366 107; 0790 008 180
               (Orar 08:00-17:00)
E-mail: timisoara@olimpimpex.ro
agent1.timisoara@olimpimpex.ro
agent2.timisoara@olimpimpex.ro
HUEDIN
Str. Câmpului nr. 2, jud. Cluj
Tel/Fax: 0264 351 542
Vânzări: 0726 366 100; 0726 366 918 (Orar 08:00-17:00)
E-mail: huedin@olimpimpex.ro
vanzari.huedin@olimpimpex.ro

LIVRARE

Condiții generale:

  • Livrările se realizează pe întreg teritoriul României, prin flota proprie sau parteneri logistici agreați.
  • Pentru comenzile care depășesc 3.500 lei (fără TVA), se oferă opțiunea de transport contra cost.
  • Costul livrării se calculează în funcție de distanța față de punctele noastre de lucru (Oradea, Timișoara, Baia Mare, Huedin, Dobrești), după formula:
    3 lei/km (TVA inclus), tur-retur.
  • În cazul în care clientul solicită ridicarea produselor din depozitele noastre, nu se percep taxe de livrare.

Termen de livrare:

  • Timpul estimat de livrare este între 2 și 14 zile lucrătoare, în funcție de stoc, distanță și complexitatea comenzii.
  • În perioada de sezon (martie – octombrie), termenele pot fi extinse din cauza volumului crescut de comenzi.

Programări și manipulare:

  • Echipa Olimp Impex va contacta clientul în prealabil pentru confirmarea datei exacte de livrare.
  • Produsele sunt ambalate și manipulate conform normelor interne ISO 9001 pentru a garanta integritatea acestora la recepție.

Responsabilitate la livrare:

  • Clientul are obligația de a verifica vizual coletul/produsul la primire. Orice deteriorare vizibilă trebuie semnalată imediat pe documentul de transport și comunicată către departamentul nostru de vânzări în maximum 24h.
  • După această perioadă, nu mai pot fi acceptate reclamații referitoare la defecte vizibile sau lipsuri cantitative.

RETUR

Produse eligibile pentru retur:

  • Doar produsele standard, care nu au fost prelucrate sau personalizate la cererea clientului (ex. debitări, îndoiri, vopsiri speciale).
  • Returul este acceptat în maximum 14 zile calendaristice de la data recepției, în baza unei cereri scrise transmise la: vanzari@olimpimpex.ro

Condiții pentru acceptarea returului:

  • Produsele trebuie să fie nefolosite, fără urme de deteriorare mecanică sau chimică și în ambalajul original (dacă este cazul).
  • Produsele trebuie însoțite de factura originală și/sau avizul de însoțire.

Costuri aferente returului:

  • Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul livrat prezintă defecte de fabricație sau a fost livrat greșit.
  • În cazul returului acceptat, suma plătită va fi rambursată în maximum 14 zile de la recepția produselor înapoi în depozitul nostru, prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.

Excepții de la retur:

  • Produse realizate pe comandă (dimensiuni atipice, profile speciale, culori personalizate, comenzi tăiate la lungime).
  • Produse prelucrate la cererea clientului.
  • Accesorii, elemente de fixare sau materiale de montaj deja desigilate.

Asistență

Pentru orice întrebări legate de livrare sau retur, vă rugăm să ne contactați la:
📞 0259 412 080
📩 office@olimpimpex.ro

NOTA DE INFORMARE

PRIVIND PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Subscrisa SC OLIMP-IMPEX SRL, in baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL

PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca vom colecta si

prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume si prenume, CNP, seria si numarul CI, adresa de livrare,

adresa de email, numar de telefon).

  1. Respectam dispozitiile legale privitoare la protectia datelor cu caracter personal si punem in

aplicare masuri tehnice si organizatorice de protejare a tuturor operatiunilor privitoare in mod direct sau

indirect la datele cu caracter personal, care previn prelucrarile neautorizate sau ilegale, precum si pierderile

sau distrugerile accidentale sau ilegale.

  1. Prelucram datele cuprinse in factura in baza legislatie fiscale si pentru urmatorul scop: onorarea

comenzii si indeplinirea obligatiilor fiscale.

  1. Aceste date vor fi pastrate pe durata impusa de lege pentru arhivarea documentelor financiarcontabile.

4

. Nu utilizam datele cu caracter personal pentru realizarea de profile. Nu luam niciodata decizii

automate cu privire la dumneavoastra. Utilizam mijloace tehnice pentru stocarea datelor in conditii de

securitate. Nu prelucram date in scopuri secundare incompatibile cu scopurile pentru care le-am colectat.

  1. Destinatarii datelor sunt anganjatii subscrisei, departamentul de contabilitate. In alte cazuri nu

dezvaluim datele decat pentru realizarea intereselor dumneavoastra sau indeplinirea obligatiilor legale.

  1. Revizuim in fiecare an datele colectate, analizand in ce masura pastrarea lor este necesara

scopurilor mentionate, intereselor dumneavoastra legitime sau indeplinirii obligatiilor legale. Datele care nu

mai sunt necesare vor fi sterse.

  1. Beneficiati de dreptul de acces la date, rectificarea datelor, stergerea datelor (dreptul de a fi uitat),

restrictionarea prelucrarii, portabilitatea datelor, opozitia la prelucrare, dreptul de a nu face obiectul unui

proces decizional individual automatizat inclusiv profilarea, dreptul la notificarea destinatarilor in caz de

rectificare, stergere, restrictionare a datelor cu caracter personal. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta

solicitarile dumneavoastra, in orice modalitate care este asiguratoare cu privire la identitatea solicitantului si

indreptatirea lui. Va vom raspunde neintarziat. Daca sunteti nemultumit, aveti posibilitatea sa va adresati

ANSPDCP.

INSTRUCTIUNI

PENTRU TRANSPORT, MANIPULARE SI DEPOZITARE

  1. TRANSPORT

Se va face cu mijloace de transport care sa aiba capacitatea adaptata lungimilor produselor, pe

platforme plane si stabile. In timpul transportului produsele se asigura cu chingi.

  1. DESCARCARE / MANIPULARE

Se poate face cu utilaje mecanizate pentru ridicare sau manual. Produsele se vor ridica in pozitie

orizontala cu utilajele specializate. La descarcarea manuala, trebuie sa participe un numar suficient de persoane

pentru a nu permite alunecarea, indoirea sau zgarierea produselor. Colile de tigla metalica si/sau de tabla se

manipuleaza una cate una, pe lungime in pozitie verticala (cu marginea de suprapunere in sus), pentru a evita

deformarea lor. Nu se descarca prin aruncare. Se va evita lovirea, indoirea si zgarierea produselor. Folositi

intotdeauna manusi si haine de protectie.

  1. DEPOZITARE

Se depoziteaza pe platforme betonate, uscate, acoperite si bine aerisite. Se vor evita incidentele

cu atmosfera coroziva (umezeala, gaze de ardere, abur, vapori de acizi, vapori sarati, condens, variatii de

temperatura, etc)

Se interzice depozitarea colilor de tabla suprapuse, si/sau in conditii neadecvate mai mult de 21

de zile de la data achizitiei.

INTERZIS DEPOZITAREA IN SPATII NEADECVATE

  1. MONTAJUL

Se va face in maxim 21 zile calendaristice de la achizitie.

Informațiile despre garanție nu sunt disponibile momentan.

Fii primul care află ofertele noastre

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a beneficia de cel mai tari oferte și noutăți

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Inovație, profesionalism, servicii de calitate maximă

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Pasul 1 din 9
Selectați tipul cădirii